پرسش و پاسخ
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحهای منتقل میشوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
آیا برای خرید از می بست، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله برای مشاهده و اضافه کردن به سبد خرید نیازی به عضویت در وبسایت نیست ولی برای خرید و ثبت سفارش حتما باید توی وبسایت عضو شد.
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
تا 24 ساعت بعد از خرید از فروشگاه کد رهگیری پستی یا تیپاکس هم برای شما پیامک شده و همچنین توی پنل کاربری قرار میگیره.
روش های خرید از می بست چیه؟
1-خرید از وبسایت به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته
2-خرید از طریق تماس با فروشگاه و شبکه های اجتماعی فروشگاه
شرایط ارسال کالا فروشگاه می بست چطوره؟
از طریق کد پیگیری سفارش که تا 24 ساعت بعد از خرید برای شما پیامک و هم در پنل کاربری قرار میگیرید.
شرایط مرجوعی کالا چیه؟
1-تمامی کالاها دارای 7 روز ضمانت اصالت و سلامت کالا میباشند.(در صورت گذشت 7 روز مهلت تست و خراب بودن کالا فروشگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال تعویض یا مرجوع وجه ندارد)
2-استفاده از مرجوعی کالا فقط در صورتی امکان پذیراست که کارتن کالا و تمامی اقلام ارسالی همراه کالا ارسال شود.
نکته مهم : برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبهی اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، ضمانت قبول بازگشت کالا و امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
3- اگر کالای خریداری شده توسط مشتری باز نشده و قصد بازگشت کالا را داشته باشد، در این صورت تمامی هزینه های پستی مربوطه جهت مرجوعی به عهده خریدار میباشد.(در صورت باز شدن جعبه کالا و سالم بودن کالا مرجوعی امکان پذیر نمیباشد)
4-در صورتی که کالای مرجوعی توسط کارشناس بررسی شده و ایرادی مشاهده نشود کالا به مشتری بازگشت داده میشود و در صورت خودداری مشتری از تحویل کالای سالم شیراز مارکت هیچگونه مسئولتی در قبال مفقود یا زیان های وارد شده به کالا را پذیرا نمیباشد.
5-در صورتی که کالای مرجوعی توسط کارشناسان بررسی و ایراد مشاهده و تایید شود، هزینه های پستی مرجوعی و هزینه کالا به حساب مشتری واریز میشود.
6-در صورت کنسل کردن یک قلم از کالاهای سفارش تمامی سفارش کنسل میشود.
7-کنسل کردن سفارش از طریق پشتیبانی آنلاین و تماس تلفنی قابل انجام میباشد.
8-در صورت ارسال کالای اشتباه توسط فروشگاه تمامی هزینه های پستی و مرجوعی به عهده فروشگاه میباشد.
نکته مهم: هزینه فقط به نام خریدار کالا برگشت میخورد.
چه ساعت هایی میتونم با فروشگاه تماس بگیرم؟
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 16