پرسش و پاسخ
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحهای منتقل میشوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
آیا برای خرید از می بست، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله برای مشاهده و اضافه کردن به سبد خرید نیازی به عضویت در وبسایت نیست ولی برای خرید و ثبت سفارش حتما باید توی وبسایت عضو شد.
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
تا 24 ساعت بعد از خرید از فروشگاه کد رهگیری پستی یا تیپاکس هم برای شما پیامک شده و همچنین توی پنل کاربری قرار میگیره.
روش های خرید از می بست چیه؟
1-خرید از وبسایت به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته
2-خرید از طریث تماس با فروشگاه و شبکه های اجتماعی فروشگاه
شرایط ارسال کالا فروشگاه می بست چطوره؟
از طریق کد پیگیری سفارش که تا 24 ساعت بعد از خرید برای شما پیامک و هم در پنل کاربری قرار میگیرید.
اگه کالایی که خرید کردم مشکل داشت باید چیکار کنم؟
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
چه ساعت هایی میتونم با فروشگاه تماس بگیرم؟
1-خرید آنلاین از وبسایت و ارسال به سراسر ایران
2-خرید از طریق ارتباط با پشتیبانی و واتس آپ واحد فروش